هر چند رهن آپارتمان در کرج نوساز ممکن است برایتان جذابیت بیشتری داشته باشد ولی باید دقت داشته باشید که احتمالاً هزینه اجاره آن‌ها بالاتر است. معمولاً صاحب خانه تازه از زیر بار هزینه‌های سرسام‌ آور خرید و ساخت و ساز خانه بیرون آمده است و به دنبال جبران این هزینه است. پس هنگام اجاره این نوع خانه در کرج باید نسبت اجاره به امکانات و کیفیت منزل را مورد بررسی قرار دهید.

تعداد واحدهای آپارتمان نیز هنگام اجاره آپارتمان در کرج مهم است. به عنوان مثال اگر در هر طبقه چندین واحد وجود داشته باشد این عامل سبب می‌شود تا مشکلاتی مانند سر و صدای همسایه‌ها و رفت و آمد آن‌ها باعث آزارتان شود. هرچه تعداد واحدهای موجود در یک طبقه کمتر باشد، راحت‌تر خواهید بود.

برخی از هزینه‌های جانبی، هزینه رفت و آمد به محل کار است. این مسیر هر روز باید طی شود و همین امر به مرور باعث می‌شود هزینه‌های زیادی بر دوش خانواده اعمال شود. از این‌رو بهتر است در نزدیکی محل کارتان اقدام به اجاره خانه در کرج کنید.

نکات کلیدی در اجاره خانه در کرج چیست ؟

واحد‌هایی که اتاقک آسانسورشان داخل واحد مسکونی طراحی شده را هرگز انتخاب نکنید؛ چون صدای بالا و پایین رفتن آسانسور بسیار ناراحت کننده و مخل آسایش است.

معایب احتمالی منزل را قبل از عقدقرارداد، شناسایی کرده و در پایین قرارداد اجاره قید کنید تا پس از تخلیه منزل، موجر مدعی مسئولیت شما درباره آن نشود. توجه داشته باشید اگر تاسیسات خانه ای را که برای اجاره در کرج در نظر گرفته اید را با وسواس بررسی نکنید، رفع کلیه عیوبی که بعد به چشمتان برسد به عهده شما خواهدبود.

اگر وسیله‌نقلیه دارید، حتما خانه‌ای با پارکینگ را انتخاب کنید تا مجبور نباشید هرشب بر سر جای پارک در کوچه‌های شلوغ با دیگران بحث کنید. پیش از عقدقرارداد رهن و اجاره آپارتمان در کرج جای پارکینگ خود را در حضور مالک مشخص و از ادعای دیگر واحد‌ها نسبت به آن اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید تا حد امکان آپارتمان مورد اجاره در کرج را رهن کنید، هرچند اکنون بیشتر مالکان به دنبال دریافت اجاره هستند، ولی اگر فرصت دارید باحوصله به دنبال خانه باشید. چون برخی موجران هم به دنبال رهن دادن منزل خود هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع : https://karajestate.ir/blog/rahn-ejareh-dar-karaj